مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:162023-10-20سياسي

موظف به نشان دادن تاریخ پر افتخار لرستان به شیوه های گوناگون هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر انسان به این معرفت برسد که گناه زندگی اخرویش را می گیرد، شاید دست به این عمل سوء نزند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه انسان را از بدی حفظ کرده و مانع انجام گناه می شود، ایمان، تقوا و عمل صالح و همچنیت عمل به آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ 6555 شهید لرستان، اظهار کرد: این آیین بزرگ پس از 3 سال تلاش شبانه روزی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و .

در 6 آبان ماه برگزار خواهد شد.

شاهرخی بیان داشت: طی این 3 سال بیش از 1800 یادواره و همایش در سطح استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای لرستان انعکاسی ملی دارد، افزود: این کنگره قرار است جنبه های مختلفی از پیشینه علمی، فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، مبارزاتی و جهادی مردم ولایتمدار استان را به در سطح ملی به نمایش بگذارد.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه همه ما موظف به نشان دادن قطعه درخشان تاریخ پرافتخار لرستان به شیوه های گوناگون هستیم، افزود: مبارزات مردم لرستان در قبل و بعد پیروزی انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس و مقاومت عموم خانواده های استان در برابر بمبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به نشان دادن تاریخ پر افتخار لرستان به شیوه های گوناگون هستیم

موظف به نشان دادن تاریخ پر افتخار لرستان به شیوه های گوناگون هستیم