مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:012023-09-26فرهنگي

اجرای نمایش «ایران فخر، پانته آ» همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین


تئاتر میدانی «ایران فخر، پانته آ» که به روایت زندگی 7 بانوی تاریخ ساز ایرانی از دوران هخامنشیان تا به امروز، پرداخته، - محمد شهسواری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از اجرای نمایش حماسی ایران فخر، پانته آ همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این تئاتر میدانی روایتگر برگ هایی از تاریخ ایران اسلامی است که در آن به روایت زندگی 7 بانوی تاریخ ساز ایرانی از دوران هخامنشیان تا به امروز، پرداخته شده است.

وی افزود: مردم ایران از گذشته تا به امروز نشان داده اند که مردمانی سلحشور، غیرتمند و متعصب به خاک و ناموس بوده و در تمامی برهه های سخت و دشوار تاریخی، هیچگاه از آرمان ها و ارزش های خود عقب نکشیدند تا جایی که حتی در این مسیر از جان و مال خود هم گذشتند.

نویسنده و کارگردان نمایش ایران فخر، پانته آ تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای نمایش تئاتر میدانی همچون ایران فخر است که از فداکاری ها و جانفشانی های مردمان این سرزمین حکایت دارد.

وی با اشاره به مدت اجرای این نمایش عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده این نمایش به مدت 10 شب از ساعت 19 در محل تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به روی صحنه خواهد رفت.

شهسواری اضافه کرد: اجرای این نمایش از اول مهر ماه مقارن با هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا دهم مهر ماه ادامه دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «ایران فخر، پانته آ» همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین

اجرای نمایش «ایران فخر، پانته آ» همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین