مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:322023-09-26سياسي

آبرسانی به 17 روستای سیاهکل توسط سپاه قدس گیلان


فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) گفت: این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و با هدف آبرسانی به 17 روستای سیاهکل با 47 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیاهکل، سرهنگ علی یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از اهداف سپاه رفع محرومیت زدایی در کشور است، اظهار کرد: سپاه در طی این مدت از همه ظرفیت خود برای رفع بحران در کشور استفاده کرده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن (ع) گفت: این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و با هدف آبرسانی به 17 روستای سیاهکل با 47 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل از بهره برداری 2 هزار و 500 روستا این شهرستان از آب سالم و بهداشتی و به منظور رفع تنش آبی روستاهای سیاهکل خبر داد و بیان کرد: در مرحله اول و دوم طرح آبرسانی بسیج سازندگی در سیاهکل مقرر شد 57 روستا از آب سالم بهره مند شوند که تاکنون با 67 کیلومتر لوله گذاری، مشکل کم آبی روستا های سوتگوابر، نوروزمحله و قشلاق برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 17 روستای سیاهکل توسط سپاه قدس گیلان

آبرسانی به 17 روستای سیاهکل توسط سپاه قدس گیلان