مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-23اقتصادي

بذرپاش: طرح فروش مسکن متری در دستور کار قرار ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه افتتاح هفت باب مدرسه و تست گرم مترو شهر جدید پرند اظهار کرد: طرح فروش متری مسکن فعلاً در دستور کار ما قرار ندارد و اجرا نمی شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خواست مردم برای تامین زیرساخت های شهرهای جدید، گفت: امروز هفت مدرسه با ظرفیت 113 کلاس در شهر جدید پرند افتتاح شد که یکی از این مدارس مدرسه هوشمند بود، با افتتاح امروز تعداد کلاس های درس در این شهر به حدود 700 کلاس رسید.

بذرپاش درباره آخرین وضعیت مترو تهران-پرند نیز گفت: مترو پرند روزهای پایانی عملیات اجرایی را سپری می کند و همین امروز بازدیدی را به اتفاق فرمانده قرارگاه خاتم از این پروژه خواهیم داشت؛ در همین مهرماه مترو پرند توسط رییس جمهوری تقدیم مردم عزیز این شهر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بحث حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی های درون شهری و برون شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ در خصوص مباحث خدماتی مثل میادین میوه و تره بار و فروشگاه کارهای خوبی صورت گرفته، اما کافی نیست.

به گفته وی امروز در شهر جدید مهستان یا هشتگرد پروژه های زیربنایی و روبنایی بسیار خوبی افتتاح شد و 1470 مسکن مهر باقیمانده از سال های گذشته به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: طرح فروش مسکن متری در دستور کار قرار ندارد

بذرپاش: طرح فروش مسکن متری در دستور کار قرار ندارد