مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-04سياسي

علوی:هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است


عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است، گفت: هدف از این کار استفاده بیشتر و بهتر مردم از خدمات تفریحی و گردشگری شهر تهران است.

- سید احمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرگزاری فارس، گفت: تشکیل هلدینگ گردشگری شهر تهران یکی از خبرهای خوبی بود که در روزهای پایانی هفته گردشگری و در آغازین روزهای هفته تهران همزمان با میلاد نبی اکرم(ص) منتشر شد.

وی افزود: حدود 10 سال است که ضرورت تاسیس هلدینگ یا سازمان گردشگری در مدیریت شهری مطرح است اما در همه این دوران ها به دلایل متعدد هیج پیشرفتی در این موضوع حاصل نشده بود.

وی گفت که هدف نهایی و غایی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران است چرا که صرفا با مدیریت یکپارچه است که شهرداری تهران می تواند خدمات گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به شهروندان تهرانی ارائه کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تشکیل هلدینگ گردشگری را مقدمه سازمان گردشگری عنوان کرد و گفت: شهردار تهران احکامی برای شورای گردشگری صادر کرد و مسئولیت آن را نیز خودشان بر عهده گرفتند و دبیرخانه هلدینگ گردشگری را نیز به مجموعه شرکت نوسازی عباس آباد واگذار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی:هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است

علوی:هلدینگ گردشگری مقدمه تشکیل سازمان گردشگری تهران است