مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-28اقتصادي

افزایش 260 درصدی تسهیلات شرکت های دانش بنیان در 5 ماهه امسال


وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش 260 درصدی تسهیلات شرکت های دانش بنیان در پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: تاسیس شرکت های سهامی عام پروژه در بخش دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش 260 درصدی تسهیلات شرکت های دانش بنیان در پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: تاسیس شرکت های سهامی عام پروژه در بخش دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی امروز در نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان، اظهار کرد: بعد از اینکه در دهه 90 در تله رشد پایین و نزدیک به صفر و سرمایه گذاری نزدیک به صفر گرفتار شدیم، تلاش شد در دهه جدید از این دو تله خارج شویم که تا حد قابل قبولی این اتفاق رخ داده است، اما لازم است روی عنصر جدیدی تمرکز کنیم که آن کیفیت رشد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه این موضوع برای دولتی که به دنبال عبور از یک اقتصاد نفتی و دولت زده است بسیار حائز اهمیت است، گفت: در واقع حرکت به سمت یک اقتصاد تولیدگرای دانش بنیان که منتفعان رشد اقتصادی آن کسانی باشند که از سودهای اقتصادی بهره مندند، بسیار حائز اهمیت است.

این تحول و گذار بدون مشارکت شرکت های بزرگ دانش بنیان رخ نمی دهد و بنابراین برای این تغییر که به زودی و به سهولت در دسترس نیست، نیازمند تدبیر مستمر برای کیفیت رشد اقتصادی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 260 درصدی تسهیلات شرکت های دانش بنیان در 5 ماهه امسال

افزایش 260 درصدی تسهیلات شرکت های دانش بنیان در 5 ماهه امسال