مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-07اقتصادي

جانمایی 30 هزار متر مربع زمین برای احداث نیروگاه های CHP


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز از ارائه مشوق های متعدد در راستای ایجاد نیروگاه های CHP در سطح شهرک های صنعتی استان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، درباره استفاده از پنل های خورشیدی برای تولید برق در شهرک های صنعتی، گفت: برای واحدهای صنعتی که زمین و پروانه ساخت دریافت نموده و اقدام به ساخت و ساز نمایند و بتوانند همزمان از پنل های خورشیدی که برای تولید استفاده می نمایند از وزارت نیرو مجوز اخذ نموده تا به شبکه برق متصل شوند؛ مشوق های متعددی منظور شده است.

   وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، اظهار کرد: در قالب این تفاهمنامه، دوره های آموزشی مختلفی در شهرک های صنعتی برگزار شده و تعرفه ها و ظرفیت های قانونی که دولت و وزارت نیرو برای توسعه و نهادینه کردن پنل های خورشیدی و یا استفاده از انرژی های خورشیدی در دستور کار قرار دارد؛ تشریح شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز مطابق با ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان منابع خوبی برای تسهیلات به واحدهای صنعتی جهت احداث نیروگاه های تجدیدپذیر در نظر گرفته شده و به عبارتی قانون گذار از یک طرف واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی 30 هزار متر مربع زمین برای احداث نیروگاه های CHP

جانمایی 30 هزار متر مربع زمین برای احداث نیروگاه های CHP