مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:272023-10-17حوادث

7 حفار غیرمجاز معادن سیلیستن طرود دستگیر شدند


رییس کل دادگستری استان سمنان از شناسایی و دستگیری هفت نفر حفار غیرمجاز در منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازدید میدانی مجدد هفته گذشته از معادن سیلیستن طرود از توابع شاهرود دستور داده شد، با افزایش گشت های مشترک حفاران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا هفت نفر حفار غیرمجاز، شناسایی و به دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود اعزام و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: تا پاکسازی کامل آن منطقه از وجود دلالان و حفاران غیرمجاز، استقرار گشت های بازرسی محسوس و نامحسوس ادامه دارد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی اماکن نگهداری غیرمجاز این ماده معدنی شناسایی و توقیف و با مالکان چنین اماکنی برخورد قانونی می شود.

وی افزود: چنانچه در روند صیانت و حفاظت از انفال منطقه، سهل انگاری از سوی هریک از مسؤولان مربوطه صورت گیرد، برابر با موازین قانونی با آنها برخورد می شود.

پایان پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 حفار غیرمجاز معادن سیلیستن طرود دستگیر شدند

7 حفار غیرمجاز معادن سیلیستن طرود دستگیر شدند