مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-16سياسي

هم میهن: دلخوری رییسی از اصولگرایان / پشت پرده انتقاد رییس جمهور از حامیانش


رییسی کسی است که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و در 15 اردیبهشت همان سال در برابر حسن روحانی خواهان آن بود که 80 میلیون نفر ایرانی آزادانه نقد کنند.

- حرف حقی است که به نظرات نیروهای انقلابی توجه گردد.

من به اعضای دولت گفته ام و به شورای اداری هم خواهم گفت.

این حلقه های میانی، این اجتماع نخبگانی، این دغدغه مندانی که در متن مردم هستند، نگاه و حساسیت آنها، یکی از نعمت های خداست و باید قدر دانست.

من به مدیران گفته ام، لحن تند برخی از دغدغه مندان برای ما بسیار دلپذیرتر از سخن منافقانه برخی هاست، که در حضور ما سخنی بگویند و در خلوت کار دیگری کنند.

(نشست با جریان های حلقه های میانی روحانیون و جمعی از فعالان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس) دایره انقلابی گری در همین اظهارنظر اخیر ابراهیم رییسی درباره نقد، او هر چند توصیه کرده است به نظرات نیروهای انقلابی توجه شود، اما طبق روالی که از ابتدای کار دولت سیزدهم در جریان بوده، انقلابی بودن و انقلابی گری عنوانی بوده که در سیاست های نانوشته دولت ابراهیم رییسی و حامیان اصلی این دولت برای تزریق نیروهای مدنظر، به بدنه اجرایی به کار رفته است.

  نگاهی به اظهارنظرها و سخنرانی های ابراهیم رییسی، نشان می دهد کلیدواژه انقلابی بارها در حرف های او ایراد شده و موضوعی بوده که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم میهن: دلخوری رییسی از اصولگرایان / پشت پرده انتقاد رییس جمهور از حامیانش

هم میهن: دلخوری رییسی از اصولگرایان / پشت پرده انتقاد رییس جمهور از حامیانش