مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05ورزشي

یک نقره و یک برنز رهاورد ایران از روز چهارم/ راهیابی مظاهری به نیمه نهایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان چهارمین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان 2023 و جام جهانی زیر 23 سال که به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه جریان دارد، - ملی پوشان موی تای کاران ایرانی، امروز چهارشنبه موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند، ضمن آنکه محمدعلی مظاهری راهی دیدار نیمه نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان چهارمین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان 2023 و جام جهانی زیر 23 سال که به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه جریان دارد، امروز چهارشنبه 12 مهرماه موی تای کاران ایرانی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند، ضمن آنکه محمدعلی مظاهری راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در روز چهارم و در وزن 75- کیلوگرم رده سنی 11-10 سال، محمدعلی مظاهری با شکست حریفی از کشور میزبان، ضمن مسجل کردن مدال برنز خود راهی نیمه نهایی شد.

در رده سنی 13-12 سال دختران و در نیمه نهایی وزن 36-کیلوگرم، مائده صادق زاده برابر حریفی از روسیه با نتیجه 27 بر 30 تن به شکست داد و به مدال برنز این دوره از پیکارها بسنده کرد .

در جام جهانی زیر 23 سال هم زهرا کیانپور در مبارزه پایانی وزن 67- کیلوگرم، برابر ماریا ماریانی از پرتقال با نتیجه 27 بر 30 متوقف شد و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نقره و یک برنز رهاورد ایران از روز چهارم/ راهیابی مظاهری به نیمه نهایی

یک نقره و یک برنز رهاورد ایران از روز چهارم/ راهیابی مظاهری به نیمه نهایی