مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-21سياسي

شاخص های سنجش وضعیت زنان و خانواده تهیه می شود


با تصویب مجلس، معاونت امور زنان و خانواده مکلف شد نسبت به تعیین شاخص های سنجش وضعیت زنان و خانواده، تهیه اطلس حوزه زنان و خانواده و آینده پژوهی مسایل این حوزه در سال اول برنامه اقدام نماید.

- با تصویب مجلس، معاونت امور زنان و خانواده مکلف شد نسبت به تعیین شاخص های سنجش وضعیت زنان و خانواده، تهیه اطلس حوزه زنان و خانواده و آینده پژوهی مسایل این حوزه در سال اول برنامه اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم بند ب ماده 80 و تبصره های آن را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به منظور شناخت تحولات حوزه زنان و خانواده، افزایش کارایی در اقدامات و سیاست های مرتبط، اصلاح قوانین ومقررات و بهبود نظام حکمرانی در راستای ارتقای خانواده مداری و تقویت رویکرد الگوی ایرانی اسلامی زن (الگوی سوم)، معاونت امور زنان و خانواده با همکاری دستگاه های ذیربط و مراکز پژوهشی و اندیشه ورز مکلف است نسبت به تعیین شاخص های سنجش وضعیت زنان و خانواده، تهیه اطلس حوزه زنان و خانواده و آینده پژوهی مسایل این حوزه در سال اول برنامه اقدام نماید.

تبصره 1- وزارت کشور با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه ستاد ملی جمعیت مکلف است نسبت به اجرای پیمایش های ملی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های سنجش وضعیت زنان و خانواده تهیه می شود

شاخص های سنجش وضعیت زنان و خانواده تهیه می شود