مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-07اقتصادي

شناسایی 324 مشاور املاک غیر مجاز در اردبیل


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از یک هزار و630 مشاور املاک فعال در استان اردبیل، 324 مورد فعالیت غیرمجاز دارند که موفق شدیم 15 بنگاه و مشاور املاک غیرمجاز را پلمب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد زارع حسین زاده امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: از یک هزار و630 مشاور املاک فعال در استان اردبیل، 324 مورد فعالیت غیرمجاز دارند که در یک سال اخیر بیش از یک هزار و 11 مورد بازرسی از مشاوران املاک و بنگاه ها انجام شده که موفق شدیم 15 بنگاه و مشاور املاک غیرمجاز را پلمب کنیم.

همچنین این مشاوران املاک به دلیل تخلفات مکرر به پرداخت چهار هزار و 994 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی وزارت راه و شهرسازی را در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ساماندهی مشاوران املاک و بنگاه های فعال در خرید و فروش زمین و مسکن است و در این زمینه تلاش بر این است تا جلوی اقدامات نامتعارف و سوداگری های مشاوران املاک گرفته شده و بستر خرید و فروش قانونی زمین و ملک مهیا شده و از هرگونه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن جلوگیری شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل تشریح کرد: واگذاری اراضی به شکل گروهی و انفرادی به تعداد 664 مورد در استان اردبیل انجام شده که 144 مورد تک واحدی ویلایی و 520 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 324 مشاور املاک غیر مجاز در اردبیل

شناسایی 324 مشاور املاک غیر مجاز در اردبیل