مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-30دانش

سومین همایش بین المللی حسابداری در تبریز برگزار می شود


بیست و یکمین همایش ملی حسابداری و سومین همایش بین المللی حسابداری ایران با محورهای آینده پژوهی در حسابداری، گزارشگری پایداری و تاب آوری کسب و کارها 12 و 13 مهرماه سالجاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بیست و یکمین همایش ملی حسابداری و سومین همایش بین المللی حسابداری ایران با محورهای آینده پژوهی در حسابداری، گزارشگری پایداری و تاب آوری کسب و کارها 12 و 13 مهرماه سالجاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.

آرش رنجبران، رییس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی واحد تبریز در نشست خبری، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اولین واحد دانشگاهی آزاد اسلامی کشور است که در آبان ماه 1361 تاسیس شده و سپس دانشگاه بزرگ آزاد اسلامی کشور ریشه خود را از دانشگاه آزاد تبریز گرفته و امروز به عنوان درخت تناور، بخش عمده ای از مسئولیت آموزشی و پژوهشی کشور را بر عهده دارد و یکی از واحدهای سرآمد علمی و پژوهشی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فعالیت های سال های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در حوزه های پژوهشی شامل ایجاد شرکت های دانش بنیان و مجموعه ها فناورانه نشان از رشد قابل توجه این واحد دانشگاهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش بین المللی حسابداری در تبریز برگزار می شود

سومین همایش بین المللی حسابداری در تبریز برگزار می شود