مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-12سياسي

نباید اجازه داد صهیونیست ها مظلوم نمایی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید حسن خمینی صبح امروز با حضور در منزل «سلام زواوی» سفیر فلسطین در تهران، با اشاره به جنایات روز های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، - سید حسن خمینی در دیدار با سفیر فلسطین گفت: نباید اجازه داد صهیونیست ها قیافه مظلومیت به خود بگیرند، اصل وجود اسراییل دروغ است و مظلومیت آن ها دروغ تر، البته قدرت رسانه ای مسلمانان نیز بسیاربیشتر شده است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید حسن خمینی صبح امروز با حضور در منزل سلام زواوی سفیر فلسطین در تهران، با اشاره به جنایات روز های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، علت این قضایا را بی منطقی این رژیم و اصل وجود آن دانست و یادآور شد: فلسطینی ها در این سال ها به همه شیوه ها نشان داده اند که خواستار زندگی صلح آمیز هستند.

آن ها حتی بعضی جا ها از خطوط قرمز کوتاه آمدند تا صلح جویی خود را نشان دهند، اما کار به جایی رسید که روشن شد صهیونیست ها زبانی جز این نمی فهمند.

وی افزود: امپراطوری رسانه صهیونیست ها تلاش می کند قضیه را جور دیگری نشان دهد، اما رسانه های اسلامی و عربی امروز قوی شده و جنایات این روز ها بر همگان روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه داد صهیونیست ها مظلوم نمایی کنند

نباید اجازه داد صهیونیست ها مظلوم نمایی کنند