مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-30سياسي

وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است


امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به اینکه اطاعت و تبعیت لازمه ولایت است، اظهار کرد: 2راهبرد اصلی پیامبر در طول زندگی خود مقاومت وحدت و تقریب بود و وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به اینکه اطاعت و تبعیت لازمه ولایت است، اظهار کرد: 2راهبرد اصلی پیامبر در طول زندگی خود مقاومت وحدت و تقریب بود و وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد 8 مهرماه در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد افزود: آذربایجان غربی مظهر وحدت ادیان و مذاهب و اقوام است و مردمانش چهار دهه است زندگی مسالمت آمیز را تجربه می کنند.

وی تصریح کرد: امروز تهمت های نظام مستکبر بر ملت ایران از جمله افعالی است که باید ملت ایران در برابرش صبر کنند تا در روز پیروزی نهایی به باطل بودن جبهه کفر برسند.

حجت الاسلام حیدری زاد یاد آور شد: فلسفه اصلی همه حکومت ها الهی، اجرای حکم الهی است و ماهیت حکومت دینی جز حکم خدا چیز دیگری نیست.

امام جمعه موقت با اشاره به نامگذاری ایام ولادت پیامبر اکرم به هفته وحدت توسط امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: امام خمینی برای احیای 2راهبرد مورد تاکید پیامبر و ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان این ایام را هفته وحدت نامگذاری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است

وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است