مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-17سياسي

تمام اراضی کشاورزی کرمان سند دار می شوند


برای اراضی کشاورزی با هر مساحتی سند صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، هاشمی مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان د سفر به شهرستان سیرجان با اشاره به تحقق 99.

4 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی ملی شهرستان سیرجان، اظهار داشت: با توجه به اتمام حدنگاری اراضی ملی، کار ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک در سال جاری، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است که پیشرفت خوبی در این زمینه حاصل شده است.

وی افزود: رفع تداخل اراضی ملی و مستثنیات، پیش زمینه صدور اسناد حدنگار کشاورزی محسوب می شود و در این زمینه اقدامات خوبی در کمیسیون رفع تداخلات صورت گرفته است که باید با هم افزایی کلیه دستگاه ها و اقدام جهادی این روند سرعت گیرد.

مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان صدور اسناد مالکیت برای باغ ها و اراضی کشاورزی را موجب رونق تولید و ارتقاء امنیت غذایی دانست و تصریح کرد: تشکیل پرونده و نقشه برداری این اراضی توسط شرکت های طرف قرارداد این اداره کل، به صورت رایگان صورت می گیرد.

هاشمی ضمن اشاره به وجود 252 هزار فقره سند دفترچه ای در استان کرمان، خاطرنشان کرد: به موجب تبصره 3 ماده 11 قانون جامع حدنگار، ارائه هرگونه خدمات به اسناد دفترچه ای ممنوع است و مالکان این اسناد باید در اولین فرصت نسبت به تبدیل این نوع اسناد به تک برگ اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اراضی کشاورزی کرمان سند دار می شوند

تمام اراضی کشاورزی کرمان سند دار می شوند