مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-07دانش

تقویت ارتباط بین نخبگان و دستگاه های اجرایی، وظیفه مسئولان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داریوش چیوایی-دانشجوی دکتری مدیریت بهداشت و درمان و مدال آور ادوار قبلی المپیاد علمی علوم پزشکی بیان کرد: - نماینده دانشجویان نخبه و مدال آور ادوار قبلی المپیاد علمی علوم پزشکی گفت: مسئولان باید ارتباط بین نخبگان و دستگاه های اجرایی را تقویت و فضای کاری برای نخبگان را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داریوش چیوایی-دانشجوی دکتری مدیریت بهداشت و درمان و مدال آور ادوار قبلی المپیاد علمی علوم پزشکی بیان کرد: المپیاد علمی یک اتفاق بسیار مهم است و ورودی این فرایند چند روزه با خروجی آن یک تفاوت جدی دارد و آن ایجاد خود باوری در میان دانشجویان است تا با ارائه طرح های نو، گوشه ای از نظام سلامت را تحت تاثیر قرار دهند.

وی با اشاره به این مطلب که همه افراد در زندگی، با تحولات زیادی روبرو شده اند، افزود: نبرد امروزدر دنیا بر سر مسئله خودباوری است و پیشرفت کشور ها با خودباوری حاصل می شود؛ در حال حاضر در جهان میلیون ها دلار خرج می شود تا اثبات کنند می توانند و در مقابل خودباوری را از سایر کشور ها بگیرند.

چیوایی تصریح کرد: دانشجویان نخبه نماد خودباوری هستند و باید از ته دل، به باور ها و ارزش های خود ایمان داشته باشند تا بتوانند مسئولیت خود را در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط بین نخبگان و دستگاه های اجرایی، وظیفه مسئولان است

تقویت ارتباط بین نخبگان و دستگاه های اجرایی، وظیفه مسئولان است