مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-16بين الملل

نجفی: رسانه های غربگرا در زمان شکست صهیونیست ها مظلوم نمایی آن ها را ضریب می دهند


اهمیت حمایت رسانه ای از محور مقاومت در این نکته است که غرب همواره مردم جهان را فریب می دهد و مصداقش این است که در زمان شکست صهیونیست ها به مظلوم نمایی و طلب ترحم روی می آورند و رسانه های غربگرا هم آن را ضریب می دهند تا پژواک یابد.

- محمدپارسا نجفی، کارشناس مسائل بین الملل درباره اهمیت وجود رسانه های حقیقت گرا برای پوشش رویدادهای محور مقاومت به خبرنگار فارس گفت: اهمیت حمایت رسانه ای از محور مقاومت در این نکته است که غرب همواره مردم جهان را فریب می دهد و مصداقش این است که در زمان شکست صهیونیست ها به مظلوم نمایی و طلب ترحم روی می آورند و رسانه های غربگرا هم آن را ضریب می دهند تا پژواک یابد اما هنگامی که رژیم صهیونیستی پیروز شود خود را قدرت برتر و قوم برگزیده معرفی می کند و شروع به تحقیر ملت ها و نژادهای دیگر می کند.

در چنین شرایطی لازم است تا رسانه ای حقیقت گرا به پوشش رویدادها آنچنان که هست بپردازد و زمینه فریب افکار عمومی از رسانه های غربگرا سلب شود.

نقشی که پرس تی وی به خوبی ایفا می کند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با یادآوری تهدیدات هفتگی مقامات ارشد رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به ایران بیان کرد: ارتش اشغالگر که مدعی آمادگی برای حمله همزمان به ایران و حزب الله لبنان بود اکنون توسط چند هزار جوان با سلاح انفرادی غافلگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی: رسانه های غربگرا در زمان شکست صهیونیست ها مظلوم نمایی آن ها را ضریب می دهند

نجفی: رسانه های غربگرا در زمان شکست صهیونیست ها مظلوم نمایی آن ها را ضریب می دهند