مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-09اجتماعي

آذربایجان شرقی رتبه برتر کشور از نظر سازش بین زوجین طلاق توافقی


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این که استان ما دارای رتبه برتر کشوری از نظر سازش بین زوجین درخواست کننده طلاق توافقی است، گفت: 20 درصد مشاوره ها در زمینه کاهش طلاق موثر بوده در حالی که متوسط کشوری این آمار 18 درصد است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این که استان ما دارای رتبه برتر کشوری از نظر سازش بین زوجین درخواست کننده طلاق توافقی است، گفت: 20 درصد مشاوره ها در زمینه کاهش طلاق موثر بوده در حالی که متوسط کشوری این آمار 18 درصد است.

فرگل صحاف، دوشنبه، 17 مهرماه به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت روان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته 8000 زوج از طریق سامانه تصمیم با کارشناسان بهزیستی در قالب 36 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی ارتباط برقرار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طی شش ماه نخست سال جاری نیز 2795 مشاوره برای زوجین طلاق توافقی انجام گرفته است.

وی با بیان این که خانواده از مهم ترین رسالت های سازمان است، افزود: در مقوله طلاق، 1000 نفر روانشناس که 250 نفر آن در بخش دولتی و 600 نفر در بخش غیردولتی است، فعالیت می کنند.

صحاف بیان کرد: مشاوران ما در حوزه های ازدواج و آموزش های مربوطه، تقویت و تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و تربیت فرزند، کنترل و کاهش طلاق، مبارزه با اعتیاد، خشونت های خانگی، بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی رتبه برتر کشور از نظر سازش بین زوجین طلاق توافقی

آذربایجان شرقی رتبه برتر کشور از نظر سازش بین زوجین طلاق توافقی