مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-13سياسي

صدور انقلاب اسلامی به معنی صدور روحیه انقلابی به مردم مسلمان منطقه است


آنچه در هفته قبل در فلسطین گذشت در تاریخ معاصر استثنایی بود که از اثرات انقلاب اسلامی بود.

دیگران تصور داشتند که صدور انقلاب یعنی اعزام نیروی رزمی و ارسال مهمات به کشورهای دیگر اما باید بدانند که صدور انقلاب به معنی صدور روحیه انقلابی .

- ایسنا/کرمان خطیب جمعه کرمان گفت: آنچه در هفته قبل در فلسطین گذشت در تاریخ معاصر استثنایی بود که از اثرات انقلاب اسلامی بود.

دیگران تصور داشتند که صدور انقلاب یعنی اعزام نیروی رزمی و ارسال مهمات به کشورهای دیگر اما باید بدانند که صدور انقلاب به معنی صدور روحیه انقلابی به مردم مسلمان منطقه است.

حجت الاسلام ابراهیم شیخ بهایی امروز 21 مهرماه در خطبه های وحدت بخش نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا اظهار کرد: تقوا بهترین وسیله دفاعی است لذا باید محرمات و واجبات را درست بشناسیم و جهاد با هوای نفس مرحله بعدی است.

او بیان کرد: در زندگی اجتماعی اعمال و رفتار فرد بر زندگی دیگران تاثیر می گذارد لذا ضمن نهی نفس خود از هوا و هوس، باید دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنیم و با جهاد تبیین، به افراد علت انجام دادن یا ندادن هر کاری را توضیح دهیم.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان جهاد تبیین را جهاد کبیر دانست و اظهار کرد: وظیفه همه این است که تبیین گر باشیم و لازمه اش این است که خودمان در فهم مطالب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور انقلاب اسلامی به معنی صدور روحیه انقلابی به مردم مسلمان منطقه است

صدور انقلاب اسلامی به معنی صدور روحیه انقلابی به مردم مسلمان منطقه است