مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-03سياسي

با الگوگیری از امام جعفر صادق(ع) باید به دنبال صداقت در زندگی بود


 لقب «صادق» امام را باید سرلوحه خودمان در زندگی قرار دهیم و فردی صادق در گفتار و کردار باشیم.

- با الگوگیری از امام جعفر صادق(ع) باید به دنبال صداقت در زندگی بود ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: لقب صادق امام را باید سرلوحه خودمان در زندگی قرار دهیم و فردی صادق در گفتار و کردار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعت تبار در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) نسبت به سایر ائمه از عمر طولانی تری برخوردار بودند و طبق روایتی 65 و روایت دیگری 68 سال عمر با برکت ایشان است که 34 سال دوران امامت ایشان بوده است.

وی ادامه داد: وضعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران امامت امام جعفرصادق(ع) باعث شد ایشان در این شرایط برای بهبود علم و دانش، امامت و ولایت و اهل بیت(ع) اقدامی انجام دهند، همانطور که می دانیم اهل بیت(ع) همگی نور واحد هستند و تنها شرایط سیاسی و اجتماعی زمانه بر آن ها تاثیرگذار بوده است.

این کارشناس مذهبی در خصوص جایگاه علمی امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: امامت امام جعفر صادق(ع) در اواخر حکومت بنی امیه و اوایل حکومت بنی عباس بود که با توجه به شرایط فرهنگی آن دوران باعث شد مسائل زیادی در حوزه فقه، اصول و مباحث مهم و کلیدی توسط امام صادق(ع) منتقل شود و دانشگاه بزرگ اهل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با الگوگیری از امام جعفر صادق(ع) باید به دنبال صداقت در زندگی بود

با الگوگیری از امام جعفر صادق(ع) باید به دنبال صداقت در زندگی بود