مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-07حوادث

تعامل بین شهرداری شیراز و مجموعه انتظامی بسیار خوب است


شهردار شیراز تعامل و همکاری بین این ارگان و مجموعه انتظامی استان فارس را در حوزه های مربوطه بسیار خوب توصیف کرد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز تعامل و همکاری بین این ارگان و مجموعه انتظامی استان فارس را در حوزه های مربوطه بسیار خوب توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن اسدی امروز، 15 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس ضمن قدردانی از ایثارگری های نیروهای انتظامی گفت: تعامل و همکاری دو مجموعه شهرداری و انتظامی در حوزه های مربوطه بسیار خوب است و نتایج این تعامل دو جانبه را به وضوح در سطح شهر می بینیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه حتی یک لحظه بدون پلیس را نمی توان تصور کرد، گفت: مأموران انتظامی به صورت 24 ساعته در خدمت مردم هستند و مردم هم به صورت ویژه قدردان زحمات و تلاش های آنان هستند.

در این دیدار، سیدابراهیم حسینی، رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته انتظامی، از تلاش های مأموران انتظامی استان فارس در راستای حفظ و ارتقای نظم وامنیت در جامعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس هم در این دیدار ضمن تأکید بر تعامل بیش از پیش مجموعه انتظامی با شهرداری و شورای شهر، گفت: اگر اقدامات و کارهای همه ما رنگ خدایی داشته باشد، خداوند متعال ما را در رسیدن به اهداف خود قطعاً ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بین شهرداری شیراز و مجموعه انتظامی بسیار خوب است

تعامل بین شهرداری شیراز و مجموعه انتظامی بسیار خوب است