مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-27سياسي

اهانت به کتب آسمانی مردود است


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در کشورهای غرب گفت: اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل است و به طور کلی اهانت به کتب آسمانی مردود است.

- ایسنا/فارس مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در کشورهای غرب گفت: اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل است و به طور کلی اهانت به کتب آسمانی مردود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، ماموستا عبدالسلام کریمی امروز، 5 مهر ماه در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در سالن شهید دستغیب این حرم مطهر در حال برگزاری است، گفت: امروز برخی از افراد در اروپا اقدام به قرآن سوزی و اهانت به پیامبر مکرم اسلام(ص) می کنند.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل و بالعکس اهانت به تورات و انجیل، اهانت به قرآن کریم است، افزود: به طور کلی اهانت به کتاب های آسمانی مردود است.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با بیان اینکه منشأ افراط و تفریط جهل است، اظهار کرد: دشمنی ما با آمریکا و صهیونیست ها در همین جهل است و امروز استکبار از جهل گروهک های تکفیری و داعش سوءاستفاده کرده و تلاش می کند تا اسلام را بدنام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به کتب آسمانی مردود است

اهانت به کتب آسمانی مردود است