مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-30اقتصادي

مسکن مهر کاشان به محور سراسری امیرکبیر متصل می شود


شهردار کاشان از آغاز عملیات بازگشایی و ساخت شبکه دسترسی ساکنان مسکن مهر از دو مسیر 24 متری به محور امیرکبیر و 36 متری به محور فین خبر داد.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان از آغاز عملیات بازگشایی و ساخت شبکه دسترسی ساکنان مسکن مهر از دو مسیر 24 متری به محور امیرکبیر و 36 متری به محور فین خبر داد.

کیومرث محمدپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرآیند آزادسازی ها برای اجرای شبکه دسترسی 24 متری نیازمند 1500 میلیارد ریال اعتبار است که در گام نخست، آزادسازی چهار پلاک با ارزش ریالی 40 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: اجرای طرح های ترافیکی، خواسته دیرینه اهالی فین و مسکن مهر است و امیدواریم با اجرای این طرح، ضمن سهولت دسترسی اهالی مسکن مهر به راه اصلی، موجب کاهش ترافیک در معبرهای فین بزرگ و مسیرهای منتهی به آن شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: شبکه 24 متری، متصل کننده مسکن مهر به محور امیرکبیر است که این مسیر هم در طرح جامع و هم طرح تفصیلی مورد تأکید قرار گرفته و پس از تدقیق آماده اجراست.

خط بدنه اصلاحی طرح در کمیسیون ماده پنج تصویب شده و شهرداری کاشان می تواند به اقدام اجرایی در این زمینه بپردازد.

وی گفت: شبکه 36 متری نیز شامل حدفاصل انتهای مسکن مهر به کوی گذر است که می تواند ضمن ایجاد یک راه ارتباطی برای اهالی مسکن مهر، ترافیک سنگین محله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر کاشان به محور سراسری امیرکبیر متصل می شود

مسکن مهر کاشان به محور سراسری امیرکبیر متصل می شود