مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-01سياسي

آیت الله علم الهدی: پیروزی اسلام درگرو وحدت فعلی مسلمانان است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با بیان اینکه پیروزی اسلام درگرو وحدت فعلی مسلمانان است، گفت: در این جنگ جهانی و جبهه متفقی که علیه رسول خدا(ص) شکل گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با ائمه جمعه و جماعات، علما و جامعه مدرسین اهل سنت خراسان رضوی  اظهار کرد: خیلی ها نسبت به مسئله وحدت نگاه شعاری دارند درحالی که مهم ترین ضرورت زندگی ماست.

در حالت کلی، اینکه افراد بر حسب تشخیص خود عمل کنند، بلامانع است تا زمانی که تعارضی در زندگی اجتماعی پیش نیاورد اما پیشتازان عرصه وحدت بر این باورند که حتی فکر تفرقه نباید به ذهن مسلمان بیاید، چه در فضای آزاد جامعه معارض با تفکر سایرین باشد و چه نباشد.

وی افزود: موضوعی که تا به امروز در مسئله وحدت کمتر موردتوجه قرار گرفته، فلسفه پایبندی به آن است.

همه چیزهایی که در راستای حفظ ثبات جامعه در سایه وحدت گفته می شود، خوب است اما نباید غافل شد که هیچ گاه مثل شرایط کنونی، دنیای کفر و نفاق با همه توان در برابر اسلام و پیامبر(ص) صف کشی نکرده است.

اسلام، چالش مشترک همه ابرقدرت ها نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جریان ارتباطات روز به روز فاصله میان آحاد بشر را کمتر کرده و کار را به جایی رسانده که افراد از ملت ها، کشورها و قار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: پیروزی اسلام درگرو وحدت فعلی مسلمانان است

آیت الله علم الهدی: پیروزی اسلام درگرو وحدت فعلی مسلمانان است