مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-17اقتصادي

ساخت پل بزرگ شیله در محور زاهدان- زابل وارد مرحله نهایی شد


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از نهایی شدن مرحله ساخت پل بزرگ شیله در قطعه چهار بزرگراه زاهدان- زابل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از نهایی شدن مرحله ساخت پل بزرگ شیله در قطعه چهار بزرگراه زاهدان- زابل خبر داد.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا- افزود: عملیات ساخت پل شیله بطول 176 متر و با 8 دهانه 22 متری از سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر به مرحله نصب تیرها وتکمیل عرشه در مراحل نهایی کار خود رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این پل در قطعه چهار بزرگراه زابل- زاهدان 300 میلیارد ریال هزینه شده است و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن نیز 400 میلیارد ریال خواهد بود، تصریح کرد: این پل بزرگ و مهم استان طبق برنامه زمان بندی در حال ساخت و تکمیل شدن است بطوری که امید می رود تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تعهدات این اداره کل در محور زاهدان- زابل گفت: این اداره کل امسال ساخت 20 کیلومتر باند دوم را در این محور مهم هدف گذاری کرد که با وجود مشکلاتی نظیر گرما، طوفان های سهمگین و نیز محدودیت منابع مالی با ظرفیت مناسب و با استفاده از هفت اکیب راهسازی اقدامات موثری را در راستای انجام تعهدات انجام داده است، بطوری که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پل بزرگ شیله در محور زاهدان- زابل وارد مرحله نهایی شد

ساخت پل بزرگ شیله در محور زاهدان- زابل وارد مرحله نهایی شد