مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-01سياسي

65 انتقاد و خواسته قانونگذاران امریکایی از تیک تاک+ سند


محورهای شش گانه انتقادات و خواسته های نمایندگان کنگره امریکا از «شو زی چو» مدیرعامل اجرایی تیک تاک به صورت جزیی در 65 زیرمحور استخراج شد.

- فارس پلاس؛ سواد رسانه ای - اقدام به انتشار نسخه مکتوب و تشریحی تمام محورهای انتقاد و مطالبه نمایندگان کنگره امریکا از شو زی چو مدیرعامل تیک تاک در جلسه استماع کنگره کرد.

این جلسه استماع که فروردین ماه امسال برگزار شد، حاوی نکات مهم و کاربردی در خصوص نحوه مواجهه با نرم افزار غیر بومی در کشورهای دیگر است.

نسخه مکتوب منتشر شده با نام حکمرانی پلتفرمی: 65 خواسته قانونگذاران آمریکایی از تیک تاک چه بود؟ در اختیار عموم قرار گرفته است.

گفتنی است مقدمه این نسخه آمده است:   محوریابی خواسته ها و مطالبات کنگره امریکا از مدیرعامل اجرایی تیک تاک در دسته های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، سلامت روان، اقتصادی و امنیتی انجام شده است.

آنچه ملاحظه می کنید نگاه سریع و کوتاه به جدیت حکمرانان ایالات متحده در مورد نقش و جایگاه پلتفرم در زیست جدید شهروندان کشورها است.

آنچه باید الگو و نقشه راهی برای کشور ما نیز باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه که نمایندگان احزاب مختلف امریکا در کنگره حضور داشتند، وحدت نظر جدی در خصوص محدودیت و نظارت دقیق بر نرم افزارهای غیربومی وجود داشت و چندین نماینده کنگره صریحا اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 انتقاد و خواسته قانونگذاران امریکایی از تیک تاک+ سند

65 انتقاد و خواسته قانونگذاران امریکایی از تیک تاک+ سند