مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-01اقتصادي

خرید توافقی بالغ بر 4000 تن گوجه فرنگی توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید 4695 تن گوجه فرنگی به صورت توافقی طی 6 ماهه نخست سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

  - ایسنا/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید 4695 تن گوجه فرنگی به صورت توافقی طی 6 ماهه نخست سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

  آرش آوان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: خرید توافقی از اهم برنامه های دستور کار شرکت ها و اتحادیه های تحت پوشش و نظارت این مدیریت در استان خراسان رضوی است که این مهم در 6 ماهه اول سال جاری در زمینه خرید گوجه فرنگی، به میزان 4695 تن رسیده است.

وی افزود: خرید توافقی گوجه فرنگی طی این مدت از 8 مرکز خرید از شهرستان های نیشابور، فریمان، تربت جام، چناران و مشهد صورت گرفته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خریدهای توافقی از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا از یک سو جزو رسالت تشکل ها در خدمت رسانی بیشتر به اعضا بوده و نقش موثری در حمایت بیشتر از تولید و رونق بازار و اقتصاد کشاورزی و دامپروری دارد و از طرفی باعث فعالیت و رشد و توسعه تشکل ها و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

آوان ادامه داد: لازم به ذکر است که ماهیت خریدهای توافقی متفاوت با ماهیت خریدهای تضمینی و حمایتی که ویژه محصولات استراتژیک می باشد، بوده و از طریق بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی بالغ بر 4000 تن گوجه فرنگی توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی

خرید توافقی بالغ بر 4000 تن گوجه فرنگی توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی