مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:012023-09-30فرهنگي

30 هزار میلیارد تومان پروژه تا سه هفته آینده در سنندج افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امشب در افتتاحیه نخستین جشنواره موسیقی ویژه اقوام ایرانی در سینما بهمن سنندج، اظهار کرد: کردستان، استان 18 هزار شهید مهاجر و 5400 شهید انصار و استان چهره های اخلاق و عرفان و هنرمندان به نام و بلندآوازه و مردمان سخت کوش و مهمان نواز است.

استاندار کردستان افزود: مفتخریم با برگزاری جشنواره فاخر موسیقی اقوام در شهر زیبای سنندج، میلاد پیامبر به عنوان رخداد بزرگ را جشن می گیریم که با پخش از شبکه های رسانه ملی از هنر و موسیقی نواحی بهره مند می شویم.

زارعی کوشا تصریح کرد: جشنواره موسیقی اقوام موسوم به جشنواره موسیقی سنه در تجارب راهبردی است که مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان در سال 88 به کردستان همه ما را به آن سمت هدایت کردند و فرمودند کردستان یک استان فرهنگی است و باید روی ظرفیت های فرهگی استان بیشتر متمرکز و سرمایه گذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایده این جشنواره در سفر رییس سازمان صداوسیما به کردستان طرح شد و امروز ما در خدمت نمایندگان اقوام ایرانی هستیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: کردستان مملو از ظرفیت های فراوان از مواهب خدادای است که یکی از آنها میراث ناملموس موسیقی است که بسیاری از مورخان کردستان را یکی از قدینی ترین خاستگاه های موسیقی جهان نام برده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار میلیارد تومان پروژه تا سه هفته آینده در سنندج افتتاح می شود

30 هزار میلیارد تومان پروژه تا سه هفته آینده در سنندج افتتاح می شود