مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-21اقتصادي

تاکید استاندار کرمان بر اجرای طرح مولدسازی


دستگاه های اجرایی اگر در طرح مولدسازی همکاری نکنند، ما به سراغ شان می رویم و و از ظرفیت قانونی خود استفاده می کنیم و این در حالی ست که بعضی از دستگاه ها ظرفیت های زیادی برای مولدسازی دارند اما به دلایل مختلف نمی آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز شنبه 29 مهرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: ملک مازاد دستگاه ها در طرح مولدسازی با حداکثر قیمت فروش می رود و تبدیل به پروژه می شود که پروژه ها هم به طور شفاف مشخص هستند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی اگر در طرح مولدسازی همکاری نکنند، ما به سراغ شان می رویم و از ظرفیت قانونی خود استفاده می کنیم و این در حالی ست که بعضی از دستگاه ها ظرفیت های زیادی برای مولدسازی دارند اما به دلایل مختلف نمی آیند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بعضی از املاک مازاد دستگاه ها به مدارس غیرانتفاعی و یا مجموعه های دیگر اختصاص داده شده است، تصریح کرد: اطلاعات این املاک به ما می رسد و برای ساماندهی آنها در طرح مولدسازی اقدام می کنیم.

مطالبات گندم کاران کرمان پرداخت شد در همین حال معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مطالبات گندم کاران استان کرمان با رقمی برابر با 3 هزار و 752 هزار میلیارد تومان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار کرمان بر اجرای طرح مولدسازی

تاکید استاندار کرمان بر اجرای طرح مولدسازی