مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-27سياسي

حاشیه هایی که چراغ های راهنمایی در ابهر ایجاد کرد


موضوع دوزمانه شدن چراغ راهنمایی چهارراه معلم و امام حسین (ع) این روزها حاشیه های فراوانی در ابهر ایجاد کرده است.

- ایسنا/زنجان موضوع دوزمانه شدن چراغ راهنمایی چهارراه معلم و امام حسین (ع) این روزها حاشیه های فراوانی در ابهر ایجاد کرده است.

جلسات شورای ترافیک یکی از جلسات مهم استان و شهرستان ها به شمار می رود که تصمیمات اتخاذی در این جلسات نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم ترافیکی، رفع نقاط حادثه خیز و بهبود گره های این حوزه برای مردم ایفا می کند.

طی روزهای اخیر در جلسه شورای ترافیک ابهر نیز تصمیماتی اتخاذ شد و پس از جلسه متنی با این عنوان از سوی روابط عمومی فرمانداری ابهر منتشر شد که در آن آمده بود به اطلاع مردم عزیز و شریف شهر ابهر می رساند؛ در راستای تصمیمات ترافیکی و به حداقل رساندن زمان چراغ قرمز، بر اساس مصوبه شورای ترافیک و تصمیم اکثریت اعضای آن چراغ راهنمایی چهارراه امام حسین (ع) و چهار راه معلم موقتاً و آزمایشی تا پانزده روز با حضور ماموران پلیس راهور به صورت دو زمانه عمل خواهد کرد.

با انتشار این مطلب و دو زمانه شدن چراغ راهنمایی در مناطق یاد شده موجی از انتقادات از سوی مردم شهر در فضای مجازی صورت گرفت که همگان بر این موضوع تاکید داشتند که این کار یک کار غیرکارشناسی و بدون مطالعه بوده و خروجی این تصمیم شلوغی و سردرگمی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه هایی که چراغ های راهنمایی در ابهر ایجاد کرد

حاشیه هایی که چراغ های راهنمایی در ابهر ایجاد کرد