مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-01سياسي

مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت بود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ملت سرافراز و قهرمان ایران طی این سال ها آزمایشات بزرگی را با سربلندی پشت سرگذاشته اند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در دیدار با وابستگان سپاه استان ضمن تجلیل از خدمات و تلاش آنان گفت: خدمات وابستگان در طول دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: اگر ایثار و رشادت های افرادی مثل شما نبود امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت، امروز هم پیشکسوتان و وابستگان ذخیره نیروهای مسلح هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: شما به عنوان وابستگان همواره در هر جایی که نظام نیاز داشته پای کار بودید و در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب خوش درخشیدید، امروز هم باید تجربیات خود را در اختیار نسل های امروز و آینده قرار دهید.

سردار کریمی با بیان اینکه ملت سرافراز و قهرمان ایران طی این سال ها آزمایشات بزرگی را با سربلندی پشت سرگذاشته اند، گفت: مهمترین عامل و بستر پیروزی ما در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت ما بود.

وی خاطرنشان کرد:  خانواده سپاه انسان هایی ولایی، حافظ نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده و هستند امروز هم در این برهه حساس باید هوشیارانه گام برداریم و همواره جلوتر از دشمن عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت بود

مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت بود