مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-06سياسي

نماینده اردکان در مجلس: مردم رباط پشت بادام تشنه اند


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که معادن باید بیش از پیش هوای مردم همجوار خود را داشته باشند، گفت : علی رغم داشتن ظرفیت های مناسبت مردم روستای پشت بادام در بخش خرانق تشنه اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی طبق برنامه بازدیدهای میدانی آخر هفته خود این هفته به روستای رباط پشت بادام از بخش خرانق سفر کرده و ضمن گفت وگو با مردم این روستا از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه آنها قرار گرفت.

وی تأمین آب شرب پایدار را از جمله مهمترین دغدغه های مردم روستای پشت بادام دانست و اظهار کرد: بخش خرانق و بخش عقدا دو منطقه محروم شهرستان اردکان هستند که محرومیت بخش خرانق از عقدا نیز بیشتر است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رباط پشت بادام از جمله روستا های بخش خرانق و یکی از محروم ترین روستاهای این منطقه است افزود: علی رغم داشتن جمعیت قابل توجه و همچنین برخورداری از ظرفیت های زیست محیطی و منابع آبی مناسب، از عدم وجود آب شرب پایدار رنج می برند.

دشتی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت معادن بسیاری در شهرستان اردکان و بخش خرانق، گفت: متأسفانه مردم این منطقه تاکنون هیچ بهره ای از معادن همجوار خود نبرده اند و این مهم باید به طور جدی مد نظر دست اندرکاران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردکان در مجلس: مردم رباط پشت بادام تشنه اند

نماینده اردکان در مجلس: مردم رباط پشت بادام تشنه اند