مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-03اقتصادي

تحویل 100 هزار واحد مسکونی مهر در دولت سیزدهم


دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از 240 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر تاکنون 100 هزار واحد مسکونی مهر در دولت سیزدهم تحویل متقاضیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، روح الله اکبری دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان غربی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عزم دولت برای پایان کار مسکن مهر در کشور جدی است.

وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برای طرح های حمایتی مسکن شهری نرخ تسهیلات بانکی با مصوبه شورای پول و اعتبار کاهش پیدا کرده و زمان فروش اقساطی و قسط بندی وام، مردم سود 18 درصد را پرداخت می نمایند و ما به تفاوت 23 به 18 به عنوان یارانه دولت پرداخت می گردد.

دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در جلسه طرح جوانی جمعیت گفت: در خصوص مسکن روستایی، خانوارهای که میل سکونت در روستاها را دارند می توانند از این طرح بهره مند گردند.

  اکبری افزود: برای این بخش یک میلیون قطعه زمین به صورت 99 ساله در روستاها برای متقاضیان واجد شرایط تامین خواهد شد تا زمینه مهاجرت معکوس فراهم گردد.

  وی افزود: هدف ما کاهش قیمت تمام شده مسکن و تمامی اجزای آن از جمله مصالح ساختمانی است و کاهش هزینه های ساخت، بیمه، مجوزها و عوارض صدور پروانه ساختمانی در دستور کار دولت و بخش عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 100 هزار واحد مسکونی مهر در دولت سیزدهم

تحویل 100 هزار واحد مسکونی مهر در دولت سیزدهم