مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-30اقتصادي

15 میلیارد ریال اعتبار به پیست موتور کراس سرایان اختصاص یافت


15 میلیارد ریال اعتبار به پیست موتور کراس این شهرستان با هدف تجهیز آن به سامانه روشنایی اختصاص یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار سرایان گفت: 15 میلیارد ریال اعتبار به پیست موتور کراس این شهرستان با هدف تجهیز آن به سامانه روشنایی اختصاص یافت.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، سید یاسر رضوی، امروز شنبه 8 مهر گفت: این اعتبار از محل سفر استاندار خراسان جنوبی به سرایان تخصیص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه عملیات پروژه روشنایی پیست در دست اجراست بیان کرد: عملیات روشنایی شامل تیرگذاری، کابل کشی، ترانس، برج نوری در حال انجام است که امیدواریم با سرعت و روند انجام پروژه به زودی عملیات آن به اتمام و در هفته تربیت بدنی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد.

فرماندار سرایان گفت: این پیست در پنج هکتار و با استانداردهای ملی ساخته شده و خط شروع آن جزو بهترین و استانداردترین در میان پیست های موتور سواری کشور بوده که توسط افراد بومی شهرستان طراحی و ساخته شده است.

وی با اشاره به میزبانی سرایان از مسابقات کشوری در سال 1397 افزود: شهرستان سرایان هر سال میزبان مسابقات استانی و انتخابی کشور است.

رضوی گفت: داور و مسئول برگزاری این مسابقات در شهرستان جزو کادر فنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است و با توجه به جمع زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیارد ریال اعتبار به پیست موتور کراس سرایان اختصاص یافت

15 میلیارد ریال اعتبار به پیست موتور کراس سرایان اختصاص یافت