مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-07سياسي

فرماندار جدید شهرستان ری معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز با حضور استاندار تهران و مسؤولان شهرستان ری در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

در این مراسم از زحمات 4 ماهه محمد بشارت سرپرست سابق فرمانداری ویژه شهرستان ری تقدیر به عمل آمد و مهدی باب الحوائجی که با حکم وزیر کشور به مدت 4 سال به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب شده است، معرفی شد.

  جابه جایی ها و انتصابات در دولت متداول است علیرضا فخاری استاندار تهران با بیان اینکه این جابه جایی ها و انتصابات در دولت متداول است، اظهار کرد: از آقای بشارت خواستیم که مسؤولیت موقت فرمانداری را بپذیرد و قرار بود در مدت کوتاه فرد مناسبی انتخاب شود لذا از وی که یک امتحان را پس داد تشکر می کنم و از ظرفیتهایش در جای دیگر استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر ری وجود نداشت تهران هم نبود گفت: ری با توجه به قدمت، سابقه و شرایط اقلیمی ویژگی های خاصی دارد و توجه به امور خاص مردم در شهرستان ری باید در دستورکار قرار گیرد.

استاندار تهران ادامه داد: دولت سیزدهم اراده قابل توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد و ری نیز مورد توجه بوده اما این اقدامات کافی و وافی نیست و باید تعادل و آرامش روحی در مردم پدیدار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید شهرستان ری معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان ری معرفی شد