مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-04اقتصادي

آغاز نمایشگاه روستاآباد با حضور معاون اول رییس جمهور


معاون اول رییس جمهور اشتغال، تولید، رشد اقتصادی و مهار تورم را از مهمترین مسائل کشور برشمرد و افزود: ارزان ترین، سریع ترین و موثرترین راه برای حل این مسائل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بزرگترین نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری کشور با عنوان روستا آباد با حضور معاون اول رییس جمهور در مصلی امام خمینی(ره) تهران افتتاح شد.

دکتر محمد مخبر بعد از ظهر امر وز (چهارشنبه) در آستانه روز ملی روستا و عشایر با حضور در مصلی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از غرفه های محصولات روستایی و عشایری استانهای مختلف، در جریان مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و فعالان حوزه روستایی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین پس از این بازدید، در آیین افتتاحیه بزرگترین رویداد نمایشگاهی عرضه محصولات روستایی و عشایری، اظهار داشت: یکی از اشتباهات بزرگ در کشور این است که به روستاها به عنوان مناطق محروم که نیازمند کمک و دستگیری هستند نگریسته می شود و این در حالیست که در حقیقت این روستاها هستند که باید از سایر حوزه ها و بخش ها دستگیری کنند.

دکتر مخبر انحلال جهاد سازندگی را یکی از اقدامات نادرست در کشور برشمرد و افزود: متاسفانه هنوز کشور آسیب های ناشی از این تصمیم را تجربه می کند چرا که جهاد سازندگی توانسته بود روستاها را به کانون پیشرفت و تولید کشور تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه روستاآباد با حضور معاون اول رییس جمهور

آغاز نمایشگاه روستاآباد با حضور معاون اول رییس جمهور