مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-21سياسي

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 مهر)


فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، در ادامه با تاریخچه فال حافظ آشنا می شوید.

- گداخت جان که شود کار دل تمام و نشدبسوختیم در این آرزوی خام و نشد به لابه گفت شبی میر مجلس تو شومشدم به رغبت خویشش کمین غلام و نشد پیام داد که خواهم نشست با رندانبشد به رندی و دردی کشیم نام و نشد رواست در بر اگر می تپد کبوتر دلکه دید در ره خود تاب و پیچ دام و نشد بدان هوس که به مستی ببوسم آن لب لعلچه خون که در دلم افتاد همچو جام و نشد به کوی عشق منه بی دلیل راه قدمکه من به خویش نمودم صد اهتمام و نشد فغان که در طلب گنج نامه مقصودشدم خراب جهانی ز غم تمام و نشد دریغ و درد که در جست و جوی گنج حضوربسی شدم به گدایی بر کرام و نشد هزار حیله برانگیخت حافظ از سر فکردر آن هوس که شود آن نگار رام و نشد تفسیر : اگرچه به نتیجه مورد نظر خود نرسیده اید اما در این راه تلاش خود را کرده اید و نباید غمگین و ناامید باشید.

از گذشته و شکست های آن درس عبرت گرفته و اشکال کار خود را بفهمید تا بتوانید اشتباهات را جبران کرده و به مراد دل خود برسید.

گاهی اوقات رسیدن به بعضی نیت ها به صلاح نیست و در تقدیر انسان نوشته نشده، در این لحظات باید دست از لجاجت برداشته و با فکر و سرعت عمل مقدمات آن چیزی که به صلاح است را فراهم کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 مهر)

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 مهر)