مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-21سياسي

تخریب هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ماهدشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدحسن موسوی اظهار کرد: : این ساخت وسازهای غیر مجاز در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی با حضور نماینده دادستان ، - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: یک هزار و 71 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی منطقه ماهدشت این شهرستان تخریب و رفع تصرف شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدحسن موسوی اظهار کرد: : این ساخت وسازهای غیر مجاز در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی با حضور نماینده دادستان ،ماموران انتظامی، ماهدشت و مهرشهر ، فرمانده یگان حفاظت اراضی جهاد کشاورزی استان البرز و یگان امداد شهرستان کرج رفع اثر شد.

وی ظهار کرد: بر اساس پیگیریهای مستمر مدیریت جهاد کشاورزی کرج از طریق سامانه 131 و با حکم مرجع قضایی در ماهدشت خیابان خدایارخان این یک هزار و 71 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی ، بنا،قطع انشعابات غیرمجاز، مشاور املاک ، فونداسیون و محوطه سازی تخریب و نزدیک به 320 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

موسوی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در کلانشهر کرج، گفت: این برخوردها هشدار به زمین خواران و تشویق آنهایی است که به قانون احترام می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ماهدشت

تخریب هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ماهدشت