مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-18سياسي

واکنش 25 مداح و منبری به حمله جنگنده های صهیونیستی به بیمارستان غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستان های غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

- آی دنیابیمارستان المعمدانیِ غزه دیگه مجروح ندارهامشب همشون شهید شدندتف به جنگلِ سازمان مللتون   سرزمین قدس از آن کیست؟ محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان هم نوشت: سرزمین ‎قدس از آن کسی نیست که با شنیدن صدای آژیر خطر به فرودگاه فرار می کند، بلکه متعلق به مردمی است که بر خرابه های خانه هایشان ایستاده اند و کودکان خود را فدای کشور خود می کنند.

واضح و روشن است.

صبح نزدیک است.

ابلیس هم حیرت زده است حجت الاسلام مهدی حسن آبادی سخنران مذهبی هم نوشت: ‏این روزا ابلیس حیرت زده ست از اعمال ‎قصابان غاصب   سند جنایتکاری رژیم صهیونیستی حمید علیمی مداح اهل بیت نوشت: فقط یه رژیم جنایتکار میتونه ، بیمارستان رو تبدیل به قبرستان کنه… بیمارستانی پر از زن و بچه بی دفاع….

شما در جنگ هم مثل صدام شرافت ندارید…   زندگی را بر یزیدی ها جهنم می کند، دست سردار حسین ‎ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت نوشت: زندگی را بر یزیدی ها جهنم می کند، دست سردار حسین/ شر اسراییل را از این جهان کم می کند، دست سردار حسین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش 25 مداح و منبری به حمله جنگنده های صهیونیستی به بیمارستان غزه

واکنش 25 مداح و منبری به حمله جنگنده های صهیونیستی به بیمارستان غزه