مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-14سياسي

ایران دخالت در واکنش به تجاوزات رژیم اسراییل را رد کرد


امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با بیان اینکه افزایش هولناک جنایات و مجازات های دسته جمعی علیه مردم فلسطین در نوار غزه مصداق جنایات علیه بشریت  است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از نیویورک، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و نیز رییس شورای امنیت نوشت: مکاتبه حاضر در پاسخ به نامه مورخ 7 اکتبر 2023 نماینده رژیم اسراییل خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت (S/2023/742) تهیه شده است.

نماینده رژیم اسراییل در نامه مزبور بار دیگر با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد جنایات شنیع جاری علیه مردم آسیب پذیر و بی دفاع فلسطین را توجیه و سرپوش بگذارد.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگونه ادعای بی اساس مبنی بر دخالت خود در واکنش فلسطین به اشغالگری و تجاوزات رژیم اسراییل را به طور قاطع و صریح رد می کند.

سفیر ایران در سازمان ملل تصریح کرد: تصمیمات و اقدامات اخیر گروه های مقاومت فلسطین صرفاً توسط خود فلسطینی ها تعیین می شود و ریشه محکمی در اصل اساسی تعیین سرنوشت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دخالت در واکنش به تجاوزات رژیم اسراییل را رد کرد

ایران دخالت در واکنش به تجاوزات رژیم اسراییل را رد کرد