مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-02اقتصادي

دستگاه های متولی خراسان شمالی بر اجرای تسهیلات اشتغالزایی نظارت کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی متولی طبق دستورالعمل های کشوری در حوزه نظارت بر هزینه و بخش اجرای تسهیلات اشتغال زایی جدیت داشته باشند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی متولی طبق دستورالعمل های کشوری در حوزه نظارت بر هزینه و بخش اجرای تسهیلات اشتغال زایی جدیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی در یازدهمین کارگروه اشتغال استان، با بیان اینکه در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای 880 پروژه به میزان 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده بود، اظهار کرد: تاکنون برخی از دستگاه ها بخشی از تعهدات خود را انجام داده اند و باید سایر دستگاه ها نیز با سرعت این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در پروژه های استان پیگیری شود که این امر نیازمند یک کار مشترک و پیگیری مجدانه برای رسیدن به یک جمع بندی است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی از سوی دفتر ریاست جمهوری در خصوص طرح های سرمایه گذاری در حال اجرا و به بهره برداری رسیده در استان، اظهار کرد: خراسان شمالی در زمینه طرح های معرفی شده در کشور رتبه 17 را از لحاظ تعداد دارد، اما به خاطر زمان به نتیجه رسیدن طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی خراسان شمالی بر اجرای تسهیلات اشتغالزایی نظارت کنند

دستگاه های متولی خراسان شمالی بر اجرای تسهیلات اشتغالزایی نظارت کنند