مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-30سياسي

در کشورهای اسلامی اقوام و مذاهب باهم برابرند


مشاور رییس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی گفت: در کشورهای اسلامی هیچ خط کشی و مرزی بین مذاهب، اقوام و ادیان و جنسیت وجود ندارد و هیچ قوم و جنسیتی برتر از دیگری نیست و همه باهم برابر هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مشاور رییس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی گفت: در کشورهای اسلامی هیچ خط کشی و مرزی بین مذاهب، اقوام و ادیان و جنسیت وجود ندارد و هیچ قوم و جنسیتی برتر از دیگری نیست و همه باهم برابر هستند.

ماموستا عبدالسلام کریمی 8 مهرماه در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد؛ تصریح کرد: شعار دولت سیزدهم اجرای عدالت است، آن عدالتی که همه احساس عدالت و برابری کنند.

ماموستا کریمی یاد آور شد: تمام انبیایی که مبعوث شده اند برای اجرای عدالت و تحقق عدالت اجتماعی در زمین مبعوث شده اند تا مردم برای ایجاد قسط و داد و عدل بپاخیزند.

مشاور رییس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی اظهار کرد: وکلا باید زمینه را برای اجرای عدالت و قضاوت و حق فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ نهادی محکم تر و ماندگارتر از خانواده نیست، تصریح کرد: برای داشتن جامعه سالم باید خانواده ها را حفظ کرد لذا دشمن برای فروپاشی خانواده ها برنامه ریزی کرده باید مشاوران خانواده با روشنگری تا جایی که ممکن است خانواده ها را حفظ کرده و جلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کشورهای اسلامی اقوام و مذاهب باهم برابرند

در کشورهای اسلامی اقوام و مذاهب باهم برابرند