مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-08بين الملل

2 پیام برای عملیات غافلگیرکننده فلسطینی ها؛ طوفان الاقصی نتیجه وحدت مسلمانان است


مجمع ملی کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور و قرارگاه بین المللی مساجد جهان اسلام در پی عملیات غافلگیرکننده گروه های مقاومت فلسطین با عنوان «طوفان الاقصی» به مناطق اشغالی توسط رژیم صهیونیستی و موفقیت های کسب شده پیام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی حملات گروه های مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الاقصی به مناطق اشغالی توسط رژیم صهیونیستی و موفقیت های کسب شده، مجمع ملی کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور و قرارگاه بین المللی مساجد جهان اسلام پیام هایی صادر کردند.

در متن پیام جمع ملی کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور آمده است: بسم الله القاصم الجبارین القدس لنا در پی هتک حرمت اسراییل به مسجد الاقصی و حملات متعدد به غزه و فلسطین، نصرت الهی با رمز طوفان الاقصی بار دیگر خواب را از چشمان دشمنان خدا ربود.

نهضت فلسطین به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز سرزنده تر و آماده تر از همیشه، مرگ و نابودی و اضمحلال را به رخ رژیم غاصب قدس کشید و شمارش معکوس فنا و ریشه کن شدن این غده سرطانی فرا رسیده است.

جوانان فلسطینی حماس و جهاد اسلامی و گردان های قسام با حمایت محور مقاومت، قدرت واقعی خود را نشان دادند.

خون های به ناحق ریخته کودکان و زنان، کهنسالان و جوانان از صبرا و شتیلا تا غزه و قدس و لبنان و سوریه تا شهدای مظلوم و سرافراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پیام برای عملیات غافلگیرکننده فلسطینی ها؛ طوفان الاقصی نتیجه وحدت مسلمانان است

2 پیام برای عملیات غافلگیرکننده فلسطینی ها؛ طوفان الاقصی نتیجه وحدت مسلمانان است