مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-05بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: به استفاده از ابزارهای تحریمی علیه ایران ادامه می دهیم


معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا درباره منقضی شدن تحریم موشکی ایران در آینده نزدیک تاکید کرد که واشنگتن به استفاده از ابزارهای تحریمی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

- معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا درباره منقضی شدن تحریم موشکی ایران در آینده نزدیک تاکید کرد که واشنگتن به استفاده از ابزارهای تحریمی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره منقضی شدن تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران در 18 اکتبر و اینکه آیا واشنگتن قصد تمدید این تحریم ها را دارد، گفت: ما همچنان ابزارهای لازم را برای هدف قرار دادن گسترش فناوری های موشکی و پهپادها در اختیار داریم تا آنها را پاسخگو بدانیم.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، پاتل در ادامه تاکید کرد: بدیهی است که قطعنامه 2231 سازمان ملل تنها ابزاری نیست که ما در اختیار داریم.

ما ابزارهای دیگر مانند تحریم ها، کنترل صادراتی و ارتباطات دوجانبه و چند جانبه را داریم و به استفاده از ابزارهای تحریمی خود برای پاسخگو کردن ایران ادامه خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان به عنوان تروییکای اروپایی برخلاف تعهدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: به استفاده از ابزارهای تحریمی علیه ایران ادامه می دهیم

وزارت خارجه آمریکا: به استفاده از ابزارهای تحریمی علیه ایران ادامه می دهیم