مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-01ورزشي

تقویت هویت ایرانی اسلامی، رویکرد قصه گویی امسال در خراسان شمالی باشد


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: در جشنواره قصه گویی امسال استان، از قصه هایی استفاده شود که بیشتر به سمت مردمی بودن می رود و تقویت هویت ایرانی اسلامی از دیگر رویکردهای آن باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: در جشنواره قصه گویی امسال استان، از قصه هایی استفاده شود که بیشتر به سمت مردمی بودن می رود و تقویت هویت ایرانی اسلامی از دیگر رویکردهای آن باشد.

حمید رضا خاکشور در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی که نهم مهر ماه برگزار شد، عنوان کرد: جشنواره قصه گویی، فرصت مغتنمی است تا اسطوره ها و قهرمانان استان را به کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به دلاوری و رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شایسته است جشنواره، نگرش چند بعدی داشته و نگاهی به سوی شناساندن قهرمانان واقعی کشوری و شهدای شاخص استان چه در دوران جنگ تحمیلی و چه دفاع از حرم به نسل جدید داشته باشد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: محورهای جشنواره بین المللی قصه گویی به نوعی باشد که از همه سلایق استفاده شود و موضوعاتی همچون فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج آیین های بومی، محلی و مذهبی، قصه زندگی نامداران ورزشکار، موسیقی و هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت هویت ایرانی اسلامی، رویکرد قصه گویی امسال در خراسان شمالی باشد

تقویت هویت ایرانی اسلامی، رویکرد قصه گویی امسال در خراسان شمالی باشد