مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-07اقتصادي

تجهیز 4 حلقه چاه در کردکوی


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از تجهیز 4 حلقه چاه آب شرب در راستای تامین آب پایدار از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان کردکوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز ابوالفضل رحیمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تجهیز 4 حلقه چاه و همچنین بهسازی 7 حلقه چاه آب شرب از اقدامات مهم این امور در راستای افزایش ظرفیت منابع تامین در این شهرستان بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: رفع گیر و نشتی 72 مورد کنتور آب مشترکین، 47 مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده، 182 مورد استاندارد سازی انشعابات قدیمی، ترمیم و رفع 424 اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال آب با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده در 6 ماهه نخست امسال است.

وی افزود: 9 مورد مریی سازی شیرآلات شبکه آبرسانی، اصلاح و توسعه 835 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در راستای کاهش تلفات آب دیگر اقدامات در مدت مذکور بوده است.

رحیمی بیان کرد: 11 هزار و 40 مورد آزمون کلر سنجی و بیش از 65 کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر فعالیت های این امور از ابتدای سال تاکنون بوده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 4 حلقه چاه در کردکوی

تجهیز 4 حلقه چاه در کردکوی