مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-07حوادث

تصادف زنجیره ای در استان گلستان با 9 مصدوم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در این استان خبر داد و گفت: در پی وقوع این سانحه رانندگی که از جمله حوادث جاده ای محسوب می شود، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، قاسم غریب آبادی جمعه شب در این خصوص اظهار کرد: وقوع این تصادف زنجیره ای که ابتدای جمعه شب در دهنه محمدآباد نرسیده به روستای الستان از توابع شهر فاضل آباد و زیرمجموعه شهرستان علی آبادکتول رخ داد، توسط عوامل اورژانس 115 جهت اعزام نیروهای کمکی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC) گزارش شد.

وی بیان کرد: در این تصادف سه دستگاه وسیله نقلیه سواری شامل 2 دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 به شدت با هم برخورد کردند که مجموع 9 سرنشین این خودروها دچار مصدومیت و راهی نزدیک ترین بیمارستان و مرکز درمانی شدند.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش این تصادف و درخواست نیروی کمکی، یک تیم 2 نفره امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده ای قرق با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیروهای امدادگر اعزامی، در این عملیات پس از انجام اقدامات اولیه درمانی لازم، 2 مصدوم شامل خانم 23 ساله به علت ترومای سر و صورت و یک مرد 33 ساله را به دلیل ترومای سر و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در استان گلستان با 9 مصدوم

تصادف زنجیره ای در استان گلستان با 9 مصدوم