مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-03حوادث

کشف 44 کیلو و 820گرم شیشه در نیکشهر


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 44 کیلو و 820گرم شیشه در شهرستان نیکشهر خبر داد.

- سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور شهرستان های ایرانشهر به نیکشهر می کرد ، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند در محور ایرانشهر- نیکشهر سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری پژو را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از شناسایی متهم دستور ایست به خودروی مذکور صادر که راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و سرنشین با سلاح اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین نموده که با ابتکار عمل مقتدرانه پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده ،خودرو را رها و متواری گردید که در بازرسی مقدار 44کیلو و 820گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، خاطر نشان کرد: مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است که مبارزه با این ناهنجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 44 کیلو و 820گرم شیشه در نیکشهر

کشف 44 کیلو و 820گرم شیشه در نیکشهر