مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-20سياسي

امام جمعه دشتستان: حماس نشان داد پیچیده ترین عملیات ها را می تواند انجام دهد


از ابتدای این حملات مشخص بود که پیروز میدان چه کسی است و حماس با عملیات غافلگیرانه خود ثابت کرد می تواند یکی از مهم ترین عملیات های پیچیده نظامی را در شرایط محاصره به اجرا درآورد و در همان روز اول پیروز میدان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به اهمیت انتخاب همنشین و دوست خوب اظهار داشت: در دنیا انسان بدون دوست، غریب و با غربت زندگی می کند و برای همیشه زندگی برایش مفهومی ندارد.

وی اضافه کرد: قرآن شریف در این رابطه آیات گوناگونی دارد که در ضمن آنها، مردم و مؤمنان را از برقرار کردن پیوند دوستی و مودت با کافران و مشرکان و منافقان بر حذر می دارد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت بیان کرد: به فرموده امام رضا (ع)، کسی که سمت راست امام جماعت چهل روز نماز بخواند، وارد بهشت می شود.

وی ادامه داد: از چیزهایی که رسول گرامی اسلام (ص) درباره آن به علی (ع) وصیت کرد این بود که سه چیز موجب رفعت درجه است؛ کامل گرفتن وضو در هوای سرد، انتظار نماز بعد از هر نماز، و رفتن در روز و شب به طرف نماز جماعت.

مصلح با اشاره به میلاد امام عسکری (ع) و تشریح نقش آن امام همام در بقا و بالندگی تشیع خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری علیه السلام، خاتِم و پایان دهنده حرکت انسان 250


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دشتستان: حماس نشان داد پیچیده ترین عملیات ها را می تواند انجام دهد

امام جمعه دشتستان: حماس نشان داد پیچیده ترین عملیات ها را می تواند انجام دهد